Ainza: Kucing #KAX

Kucing #KAX

Sunday, May 18, 2014

Apa sebenarnya kucing Kax ni ye? Tengok dekat inta penuh artis - artis kita upload gambar dengan kucing Kax ni. Nak tahu jugak apa keistimewaan kucing kax ni sampai tergila - gila hihik.

Haaa siap celcom menawarkan kucing kax ni . Amboii femes betul laaa kucing kax ni. Ni kucing betul ke atau sebaliknya? Nak sini jawapannyaa KUCING #KAX Dah tengok ? Comel kan? Macam - macam emotion tu. Teringin jugak nak kucing kax ni..

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's