Ainza: The Liebster Award dari Blogger Syira Lokman.

The Liebster Award dari Blogger Syira Lokman.

Wednesday, May 21, 2014

Assalamualaikum. Hehee terharu hila blogger comel lagi baik tag kita. Hehe terima kasih banyak banyak ♥ Ni nak jawab soalan dari Kak Syira


Ceritakan serba ringkas tentang diri anda.

Nak mula dari mana ye? Sejak kecik lagi atau dah dewasa ni? Hehehe ehem biasanya orang suka panggil Ainza tapi kalau sedara mara dan keluargaa panggil 'Ain' and ada jugak sedara mara tak tahu nama penuh saya Ainza T_T. Jenis saya suka benda benda yang comel comel and cute cute. Saya ni pelik sikit biasanya orang lain suka dengar lagu melayu melayu yang jiwang jiwang macam tu. Saya ni suka lagu hindustan hehe saya suka saya suka :P

Apakah tujuan anda berblog?

Sebenarnya niat suka suka sahaja. Suka cerita hal seharian saya, kadang sharing perkara bermanfaat. Oh sharing is caring kan?

Apakah impian hidup anda?

Just simple nak hidup ni sentiasa diberkati oleh Allah walaupun hidup ni miskin atau kaya. Kalau tak dapat berkat Allah tak bermakna hidup kita ni. Setiap perlakuan yang kita buat tidak akan berkat.

Blogger lelaki and perempuan yang anda suka.

80% perempuan sebab perempuan macam - macam jenis. Ada yang blg suka share pasal kecantikkan,shopping dan semua lah and majoriti blog perempuan ni mesti ada jugak terselit color pink. Tu yang minat blogger perempuan. 20% blogger lelaki kot. Hehehe saya suka lelaki yang kurang cerewet dan tak suka membebal pasal perempuan hehehe..

Apa pendapat anda tentang blog Syira Lokman.

Blog Syira Lokman super double cute oh cutee. Warna pink siap ada bunga bunga lagi.. Dari segi penulisan sangat bagus and guna ayat yang simple-simple tak begitu formal ! Suka baca and orangnya sangat peramah.

Apakah pekerjaan anda sekarang? *sekiranya masih belajar..nyatakan bidang dan dimana anda belajar.

InsyaAllah bakal seorang pelajar Politeknik. Ambil bidang akaun. Hehhe accounting student --'

Apakah yang ditulis dalam blog anda?

Tentang diri sendiri kadang kadang post tips dan tutorial. Hehe

Majlis hari jadi yang diimpikan. *huraikan keadaan,jenis hadiah yang diinginkan.

Nak serba pink and kuning. Suka suasana yang meriah meriah. Hadiah? Hmmm saya suka phone. I dont why sebab bila dapat phone suka solet soletkan macam barbie doll. Hehe

Saat anda "jatuh",apa yang anda lakukan?

Macam biasa mesti akan terlatah cakap ' Oh Mok jatuh' hahaha. Tapi bila jatuh mesti tengok orang sekeliling kalau takde fuhh selamat. Kalau ada mesti senyum macam kerang busuk. ><

Sekiranya orang yang anda sayang akan meninggalkan anda,apakah yang anda lakukan sepanjang hayat beliau?

Tak tahu nak cakap macam mana. Terutama ibubapa mesti hidup tak bermakna lagi.

Apakah kejayaan paling indah yang telah anda kecapi?

Ketika result SPM keluar. Fuuhhh akhirnya dapat jugak gembira mak ^^ sebab PMR dulu dah pernah kecewakan T_T

p/s : kepada yang tag saya dicbox tu, maaf tak dapat lagi nak jawab sebab keadaan internet sekarang ni memang tak stabil langsung.. InsyaAllah ada masa saya akan jawab ^^

You Might Also Like

1 comments

  1. Oh minat hindustan rupanya hahaa..btw comel blog :D

    ReplyDelete

Nuffnang Ad's