Ainza: Lamanya private
artwork

Lamanya private

Friday, June 20, 2014

Assalamualikum readers, rasanya dah seminggu privateblog ni sampai ada yang tanya bila nak public.. hehe bukan apa , baru ni sibuk kemasukkan poli. Alhamdulillah, mula mula rasa nak menjerit nak menangis sebab nak balikkkk keadaan asrama yang errrr. Bila boleh balik je rumah legaa rasa dan hari ni baru masuk asrama balik. Alhamdulillah dah ramai yang pindah duk rumah sewaa. Maknanya tak ramailah yang berada di asrama ni. Cuma 9 orang sahaja yang tinggal. So bebas nak pilih katil yang mana suka & selesa.

Oh ye dalam kesibukkan ni, ada salah seorang peserta tuntut hadiah. Hmmm time tu sangat sibuk memang nak bukak lappy pun tak sempat. So terpaksa lambat sikit buattnya. Ampun ampun. Tapi alhamdulillah , sebab selesai jugak hutang orang tu.. Balik je rumah terus bukak lappy dan ini lah hasilnyaa...


You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's