Ainza: Rindu rambut tiff

Rindu rambut tiff

Tuesday, June 10, 2014

Kekadang tak semestinya kita merindukan seseorang yang kita sayang tapi rindu itu umum selain rindu keluarga, kawan - kawan , kekasih & seseorang , rindu pun boleh merindui harta benda kita tau atau binatang. Eh ayat teraburr. Macam saya terlalu rindu rambut dah setahun simpan panjang macam tiffany tu ahkirnyaa kena potong sebab nak sambung belajar. Niatnya taknok potong, tapi terlalu panjang kot - kot tak sempat nak keringkan rambut. Ye laa bila belajar nanti tak sama duduk di asrama dengan duduk di dumah .


Look , rambut yang dulu memang sebijik sama dengan tiffany. Oh myy, sebab saya suka tiffany sampaikan url blog saya pun ada nama 'fany' and nama pages saya pun 'fanyloverme' hehehe. I dont why, diaaa comel hehehe macam saya nak nak eyesmile dia tu. Now semua tuh dah takde bila minggu lepas potong rambut pendek macam seohyun T_T

Tape, tabahkan hati . Nak simpan rambut macam dulu jugak. Nak sama macam fany okay ? Hehehe insyaAllah taknok potong lagi. Menyesal sampai nak cari semula rambut yang di potong tu then gamkan balik T_T memang rinduu..

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's