Ainza: Tersalah ambil

Tersalah ambil

Wednesday, June 11, 2014

Salam all reader, sepatutnya entry ni sesuai untuk di publishkan pagi besok macam dalam gambar dibawah ni..'sarapan pagi yang enak' tapi disebabkan saya makan malam so harus publishkan malam jugak laa. hehe ceritaanya macam ni


Lepas isyak tadi pergi tunas manjaa, dah memang teringin nak makan bubur ni dah lama tak makan sejak 2 hari yang lepas hehehe. So pergi laa beli, dengan perasaan excitednye haaa nah ambik kau tersalah ambil pulak dah bubur nasi perisa udang. Dah laa beli 3, siapa yang nak makan semua tu ? Terpaksa laa eden makan sorang - sorang macam nak muntah.

Orang lain makan pagi, tapi saya ? Makan malam sebab nak layan cerita hindustan yang di lakonkan oleh shah rukh khan . Cerita yang tak berapa sedap tu.. Bila nak letak air suam haaa baru perasan perisa udang ingatkan perisa ayam Memang benci macam ni, kenapa lah tak nampak . Pakai mata 4 dah tapi tetap rabun --'

You Might Also Like

0 comments

Nuffnang Ad's